logo    MOKA CAFFE  specialista na italskou kávu  Kvalitní italská káva nejen do Vaší kanceláře 

KONTAKTY

Moka Caffe s.r.o.
Vranovská 45/1
614 00 Brno
tel: +420 513 034 313
info@mokacaffe.cz
IĆ: 29257565
DIČ: CZ29257565

NOVINKY

arr3Rozšiřujeme produkty zrnkové kávy o značku PAVANOd 1.2.2013 jsme pro Vás rozšířili sortiment  o značku PAVAN a to konkrétně o směsi Super Bar a... arr3Rozšiřujeme produkty značky HausbrandtOd 1.2.2013 jsme rozšířili sortiment značky Hausbrandt o zrnkovou kávu v balení 500g....

ANKETA

Jak se vám tyto stránky líbí?

Velice moc Velice moc 46% Strašně moc Strašně moc 36% Nemnoho Nemnoho 8% Vůbec Vůbec 9%

OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

Základní ustanovení

Tyto obchodní podmínky upravují vztahy mezi prodávajícím a kupujícím v oblasti prodeje zboží.

Prodávající

MOKA CAFFE s.r.o, Rokycanova 823/3, 615 00 Brno , Ič 29257565, DIč CZ29257565

Kupující

Kupující při zahájení obchodního vztahu předává prodávajícímu pouze své kontaktní údaje, nutné pro bezproblémové vyřízení objednávky, popř. údaje, které chce mít uvedeny na nákupních dokladech. Právní vztahy prodávajícího s kupujícím, výslovně neupravené těmito obchodními podmínkami, se řídí příslušným ustanovením zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, v platném znění a souvisejícími předpisy.

Zakoupením produktů, jež jsou v obchodní nabídce prodávajícího, nevznikají kupujícímu žádná práva na používání registrovaných značek, obchodních názvů a označení zboží, firemního loga či jiných označení kteréhokoliv z výrobců zboží, resp. prodávajícího.

Dodací podmínky

Prodávající zajistí, aby zásilky byly odeslány kupujícímu nejdéle ve lhůtě 48 hodin od přijetí objednávky, nebo aby bylo kupujícímu nejdéle ve lhůtě tří dnů od přijetí objednávky oznámeno, že v této lhůtě nelze zásilku dodat. Zboží objednané v sobotu, neděli, ve svátek bude zasláno nejdříve následující pracovní den. Česká pošta nebo PPL doručí zásilku na udanou adresu. Pokud nebude kupující zastižen, bude zásilka uložena na příslušné poště nebo na pobočce PPL , kde si ji může kupující vyzvednout do 7 pracovních dní, poté je nám zásilka zaslána zpět. Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost obalu) podle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí poškozené zásilky. O poškozené zásilce je nutno s dopravcem sepsat příslušný protokol a ten do 24 hodin zaslat prodávajícímu. Pokud kupující potvrdí převzetí zásilky svým podpisem v dokladech dopravce, nemá nárok na pozdější reklamaci zboží z důvodu poškozené zásilky. Zanechání telefonního kontaktu urychlí případné řešení problémů při nedostupnosti některé z položek.

Možnosti platby

V současné době umožňujeme pouze platbu v hotovosti dobírkou nebo platbu předem na účet. Pro stálé klienty nabízíme možnost platby převodem na účet.

Ochrana údajů

Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze k uskutečnění plnění smlouvy s kupujícím a nebudou nijak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě apod. s výjimkou situace související s distribucí či platebním stykem týkajícího se objednaného zboží.

Objednávání

Kupujícímu bude dodáno zboží za cenu platnou dle ceníku v okamžiku objednání. V případě, že se jedná o zboží na objednávku, které není momentálně na skladě, potvrdí prodávající kupujícímu cenu telefonicky nebo e-mailem a termín dodání zboží. Tuto cenu je prodávající oprávněn měnit vzhledem k aktuální situaci na trhu.

Při objednávce zboží nad 1800,- Kč bez dph je poštovné zdarma!

V ostatních případech účtujeme poštovné 140,- Kč bez dph.

Reklamační řád

V souladu se zákonem c. 367/2000 má kupující právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, je nutno nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebení v původním obalu a s veškerým příslušenstvím, poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum doručení zboží prodávajícímu). V případě reklamace kvality jakosti zboží je potřeba zaslat alespoň 80% náplně obalu zboží pro kontrolu kvality. Reklamaci nedodaného zboží je zákazník povinen oznámit prodávajícímu nejpozději 2 dny po převzetí zásilky. Chybějící zboží bude na náklady prodávajícího zaslány nebo budou vráceny peníze.Peníze za zboží budou vráceny zpět po dohodě s kupujícím poštovní poukázkou nebo připsáním na účet kupujícího.

Kupující je povinen zkontrolovat zásilku, není-li viditelně poškozena. Pokud je zásilka poškozena, nepřevezme zásilku a neprodleně kontaktuje prodávajícího. Vznikne-li škoda při přepravě zboží, odpovídá za vzniklou škodu dopravce.

V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek, nebude moci prodávající akceptovat odstoupení od smlouvy a zboží bude vráceno kupujícímu zpět. Prodávající je oprávněn účtovat kupujícímu vzniklé náklady.